انت غير مسجل معنا بالمنتدى
برجاء التسجيل بالمنتدى والتفاعل
وشكرا جزيلا لزيارتك
انت غير مسجل معنا بالمنتدى
برجاء التسجيل بالمنتدى والتفاعل
وشكرا جزيلا لزيارتك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عمرو الليثي والدكتور أحمد الطيب شيخ الأزهر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ابن الطيب
Admin
ابن الطيب

عمرو الليثي والدكتور أحمد الطيب شيخ الأزهر  Empty
مُساهمةموضوع: عمرو الليثي والدكتور أحمد الطيب شيخ الأزهر    عمرو الليثي والدكتور أحمد الطيب شيخ الأزهر  Icon_minitimeالأربعاء 2 مايو 2012 - 2:16

https://k7alwatia.ahlamontada.net
dina.ahmed

عمرو الليثي والدكتور أحمد الطيب شيخ الأزهر  Empty
مُساهمةموضوع: رد: عمرو الليثي والدكتور أحمد الطيب شيخ الأزهر    عمرو الليثي والدكتور أحمد الطيب شيخ الأزهر  Icon_minitimeالسبت 30 يونيو 2012 - 6:03

السلام عليكم انا عندى مشكلة وعاوزة اعرف الفتوة انا عندى 25 سنة ومتزوجة من اقل من سنة وجوزى عندة 38سنة المشكلة هى علاقتة باختة وبنتها الى عندها 24 سنة علاقتهم غريبة قبل جوزنا كانوا بيناموا جنب بعض وبتتصور وهى حضناة وهى قاعدة بين رجلبة وبعد اسبوعين من جوزنا عوزها تبات معانا وهى بتقولة انت اكتر راجل بحبة وانت الى خلتنى احبك كدة واغير عليك وكان فى كل مكان عوز ياخدها معانا دة غير ان هو كل يوم ياخدنى نروح عند اختة طول الشهرين الى قعدهم معايا قبل ميسافر وكل حاجة عن حياتنا هما عرفينها واختة بتدخل فى كل حاجة ومسودة ايامى وفنظرة ملاك ويقولى هى وبنتها اهم عندة من الدنيا وان الاسلوب الى بيتعامل بية مع بنت اختة مش حرام دة حب وبيتهمنى انى عوزة اقطع صلة الرحم عشان بقولة يبقلنا خصوصية و حياتنا الخاصة مش محسسنى باهتمام ولا انى زوجة كانة اتجوزنى لمجرد المعاشرة ودلوقتى موقف حياتى انا وهو انها تستمر انى اروح لاختة واصفى الى بينى وبينها بعد ما اومتة عليا علشان كنت جيبلهم صندوق فى لمض وهما مكنوش فى البيت فسبتوة مع البواب ارجوكم ساعدونى انا بجد تعبانة

عمرو الليثي والدكتور أحمد الطيب شيخ الأزهر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-